Veelgestelde vragen

Hoever van tevoren moet ik de datum voor een feestje of activiteit vastleggen?
Wij zeggen altijd: hoe eerder hoe beter. We hebben een drukke agenda en we zitten daardoor snel vol. Dus zodra u een datum heeft, zou ik deze proberen vast te leggen. Als u lang wacht met boeken, is de kans dus kleiner dat u gewenste datum nog beschikbaar is. Dat sluit natuurlijk niet uit, dat er wel nog mogelijkheden zijn.

Stel ik wil een activiteit bij jullie boeken, hoe gaat dit dan in zijn werk?
Als u interesse heeft in één van onze themafeestjes, activiteiten of op maat gemaakte feestjes, kunt u op de website het contactformulier invullen, dit komt in onze mailbox terecht. Natuurlijk kunt u ons ook bellen. Vervolgens zullen we via de mail of telefonisch bespreken wat de mogelijkheden zijn voor een datum voor het feestje / de activiteit. Daarna sturen we u een vrijblijvende offerte met onze algemene voorwaarden. Als u akkoord gaat met de offerte ontvangt u van ons een boekingsbevestiging. Vervolgens zullen we tot aan de uitvoering van het feestje of de activiteit telefonisch of via de mail in contact blijven.

Hoeveel bedragen de reiskosten?
De reiskosten bedragen altijd minimaal € 5,00, daarna wordt een kilometervergoeding gerekend. We bereken de reiskosten vanaf het centrum van Breda, waar wij gevestigd zijn. Het bedrag dat wij per kilometer tellen is € 0.19. De reiskosten betreffen altijd een retour, dus van het centrum van Breda naar uw locatie en weer terug.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?
U kunt op de dag van de activiteit contant afrekenen. Betalen per bankoverschrijving is ook mogelijk, dit kan tot maximaal drie werkdagen voor aanvang van de activiteit. Voor bedrijven is facturering mogelijk.

Wat zijn de regels met betrekking tot annuleren?
Annuleren kan kosteloos tot veertien dagen voor aanvang van de activiteit. Annuleert u de activiteit binnen veertien dagen voor aanvang, dan betaalt u de helft van het afgesproken offerte bedrag. Mocht u op de dag van de activiteit, deze nog willen annuleren, dient het volledige afgesproken offerte bedrag betaald te worden. In overleg kunnen we kijken naar de mogelijkheden voor het verplaatsen van een activiteit in geval van overmacht. De activiteit verplaatsen tot veertien dagen voor aanvang van de activiteit is geen probleem.

Hebben jullie speciale eisen aan de locatie waar een activiteit plaats vindt?
In principe niet. Wij zijn erg flexibel en dus ook in bijvoorbeeld een kleine woonkamer kunnen wij gemakkelijk een TeGek Feesje organiseren! Wel is het zo dat bij sommige themafeestjes / activiteiten geknutseld of bijvoorbeeld gekookt wordt, waarbij het handig is als alle kinderen aan een tafel kunnen zitten. Ook kan bijvoorbeeld een nodig zijn. Als er specifieke eisen zijn, staat dit bij het themafeestje vermeldt.

Waar moet ik zelf nog voor zorgen tijdens een kinderfeestje of een ander activiteit?
Wij nemen alle spullen mee die nodig zijn voor het themafeestje of de activiteiten. Specificaties hierover zijn te vinden bij de pagina’s over de themafeestjes en de activiteiten. Waar we niet voor zorgen is bijvoorbeeld taart, chips, snoep en drinken (bij het themafeestje Koken met Kokkie gaan we met de kinderen koken, dus hierbij is dit anders. Zie hiervoor de pagina over dit feestje).

Er komen één of meerdere kinderen met een beperking (lichamelijk of verstandelijk). Kunnen jullie hier rekening mee houden en kunnen deze kinderen dan gewoon aan de activiteiten deelnemen?
In overleg is bijna alles mogelijk. Dus ook kinderen met een beperking kunnen wij een leuke dag bezorgen!
TeGek Feesje! heeft hier ervaring mee.

Krijgen de kinderen iets van jullie na afloop van het kinderfeestje / de activiteit?
Bij onze themafeestjes zit een oorkonde inbegrepen voor de kinderen. Dit is op afspraak ook mogelijk voor andere activiteiten. Oorkondes kunnen tegen een meerprijs van € 5,00 door ons vooraf gelamineerd worden. Daarnaast krijgen de kinderen bij al onze feestjes en activiteiten een kleurplaat of puzzels (afhankelijk van de leeftijd) mee naar huis. Als er specifieke wensen zijn met betrekking tot iets wat de kinderen na afloop meekrijgen, kunnen hier aparte afspraken over gemaakt worden. Hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zijn.

Maken jullie foto’s tijdens een kinderfeestje / activiteit en worden deze dan gepubliceerd op het internet?
Wij vinden  het belangrijk dat kinderen terug kunnen kijken op het feestje of de activiteit. Daarom maakt TeGek Feesje! tijdens haar feestjes en activiteiten foto’s. Wij willen echter graag de privacy van onze klanten en de kinderen waarborgen, daarom krijgen de kinderen die aanwezig zijn op het feestje een briefje met een speciale code mee. Alleen de kinderen op het feestje krijgen deze code, waardoor alleen zij toegang hebben tot de foto’s. Door op de button ‘Mijn feesje’ te klikken komt u op het inlog gedeelte, waar de foto’s te vinden zijn. Mocht de code kwijtgeraakt zijn, kunt u deze opvragen bij ons via het contactformulier.

Bij de themafeestjes staat dat we uitnodigingskaartjes krijgen. Hoe gaat dit in zijn werk?
Bij themafeestjes horen inderdaad uitnodigingskaartjes. Deze ontvangt u, nadat u akkoord bent gegaan met de offerte, per mail. U kunt deze vervolgens zelf uitprinten.

Als ik een speurtocht bij jullie boek, hoe doen jullie dit dan met een route uitzetten en dergelijke?
Speurtochten zijn bij ons te boeken van mei tot en met september. Dit is omdat de kans op goed weer dan het grootst is. Als u een speurtocht boekt, bereiden wij via internet alvast een route voor. Als u hier zelf suggesties voor heeft, kunnen wij deze hierin meenemen. Vervolgens komen we +/- 1,5 tot 2 uur voor aanvang van het feestje richting u, zodat we de route kunnen checken en om een route kaart in elkaar te zetten. Belangrijk bij een speurtocht is dat er altijd minimaal 1 begeleider vanuit degene die de speurtocht boekt mee moet en we liever nog 2 begeleiders vanuit de boeker mee hebben. Ten slotte zorgen we altijd voor een noodplan, dat we kunnen gebruiken als het slecht weer is en de speurtocht daardoor niet door kan gaan.

Bij het themafeestje ‘Stanley Ster’ staat dat jullie met de kinderen een sterrenshow op gaan nemen. Hoe kunnen de kinderen deze show terug zien?
Na het opnemen van de show zal Stanley Ster de beelden gaan monteren. Dit duurt ongeveer een week. Na deze week verschijnt de video van de show op onze website. Wij willen echter graag de privacy van onze klanten en de kinderen waarborgen, daarom krijgen de kinderen die aanwezig zijn op het feestje een briefje met een speciale code mee. Alleen de kinderen op het feestje krijgen deze code, waardoor alleen zij toegang hebben tot de video. Via de button ‘Mijn feesje’, komt u op het inlog gedeelte, waar de video en foto’s te vinden zijn. Mocht de code kwijtgeraakt zijn, kunt u deze opvragen bij ons via het contactformulier.